رویدادها آرشیو خبر ها
بیش از 15000 نفر!

بیش از 15000 نفر!

اساطیر یوونتوس دیوید ترزگه و مورنو توریچلی پروژه ی کمپ بلوکس 2016 را افتتاح کردند. این پروژه برای چهارمین سال پیاپی پیگیری می شود، این نسخه ی آخر بسیار خاص خواهد بود چون هشت کمپ همزمان در دو کشور بلژیک و لوکزامبورگ فعالیت خواهند کرد.

 

این پروژه به منظور تمرکز یوونتوس به روی جوانان و همزمان قدرتمند کردن برند یوونتوس در سطح بین المللی اجرا می گردد. علاوه بر این دو نفر، رییس باشگاه KSK Hasselt (همان دروازبان بروخه ی بلژیک که ترزگه در سپتامبر 2005، صدمین گلش برای یووه را مقابلش به ثمر رساند.) ‌ هم حضور داشت. زمین تمرینی این باشگاه میزبان یکی از 8 کمپ تمرینی خواهد بود.

 

در این چهار سال یوونتوس در چندین شهر مختلف در بلژیک و لوکزامبورگ کمپ برگزار کرده است و بیش از 500 بازیکن نوجوان در آن حضور داشته اند. در فاصله 4 تا 8 اوریل 2016 این کمپ ها همزمان با حضور 24 مربی ایتالیایی برگزار خواهد شد.

 

صحبت های داوید ترزگه: ‌

 

ما بسیار مفتخریم که اینجا در بلژیک نماینده ی این پروژه ی جاه طلبانه ای که به بچه ها اجازه می دهد بیایند و با خانواده ی یوونتوس در ارتباط باشند حضور داشته باشیم. با به اشتراک گذاشتن ارزش هایمان، بسیاری از بازیکنان جوان فرصت دارند که طبق قوائد و اخلاقیاتی که همه ی گروه های سنی در تورین تعلیم می بینند رشد کنند.

 

مورنو توریچلی: ‌

 

بسیار مهم است که بچه ها فرصتی داشته باشند تا مهارت هایشان را نشان دهند و همچنین با لبخندی بر لب بازی کنند.

 

1000 نفری که تا کنون در کمپ های یوونتوس در بلژیک ثبت نام کرده اند، تنها بخش کوچکی از پروژه ی مدرسه های فوتبالی است که باعث حضور دائم پرچم راه راه یووه در کشورهای مختلف می شود، هم اکنون 15 آکادمی در سراسر جهان مستقر هستند، کمپ های گوناگونی هم در 18 کشور و نیز21 مدرسه ی فوتبال در ایتالیا دایرند که سالانه جمعیتی بالغ بر 15000 بازیکن خردسال را در بر می گیرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: